Kuus aa
Näytetään tekstit, joissa on tunniste
Slack-line
.
Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste
Slack-line
.
Näytä kaikki tekstit
keskiviikko 19. helmikuuta 2014
Euskal independentzia!
Louhokselle mallia ensi kesäksi.
And one flashback from Hampi 2011... Not so strong Ilkka.
Vanhemmat tekstit
Etusivu
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)